Job

Accountant & Payroll Coordinator

Lokation

Kødbyen

Brænder du for tal og struktur, og trives du i en rolle, hvor du både har ansvar og mulighed for at skabe nye processer? ÅBEN leder efter en Accountant & Payroll Coordinator, der kan sikre at økonomien og vores lønkørsel kører som smurt.

Om Rollen

Som lønansvarlig/bogholder hos ÅBEN bliver du en nøglespiller i vores økonomiafdeling. Du vil være ansvarlig for lønkørslen af virksomhedens 100+ medarbejdere, både timelønnede og månedslønnede arbejde, samt arbejde tæt sammen med vores regnskabschef om opgaver som:

  • Bogholderi, kontering og afstemninger

  • Fakturering og rykkerproces

  • Moms og moms-kodning

  • Månedsafslutning

  • Hjælpe dine kollegaer med spørgsmål om løn og regnskab

  • Bidrage til udvikling og optimering af strukturer, processer og systemer for at understøtte virksomhedens vækst

Hvad kan du se frem til?

Hos ÅBEN handler det om at gå på arbejde, fordi det er sjovt. Du vil blive en del af et team, som er vant til at arbejde tæt sammen og som støtter hinanden. Teamet består af dedikerede mennesker, som alle brænder for at præge dagsordenen i branchen. 

Når du bliver en del af ÅBEN, får du mulighed for at:

  • Arbejde i et dynamisk, sjovt og inspirerende miljø

  • Bidrage til udviklingen af effektive og transparente lønprocesser

  • Være en del af et bryggeri, der vokser hurtigt og har hjertet med

ÅBEN ønsker at skabe en arbejdsplads, hvor du føler dig værdsat og kan udvikle dig, mens du har det sjovt.

Om Dig

Vi leder efter en, der er struktureret, detaljeorienteret og god til at holde overblikket – også når der er travlt. Derudover forestiller vi os, at du:

  • Har 4-5 års relevant erfaring, helst fra en større organisation eller en virksomhed med flere underselskaber

  • Er tryg ved at tage ansvar for dine opgaver og brænder for at skabe struktur og overblik i økonomien

  • Har det godt med faste rutiner og kan samtidig navigere i en travl hverdag, hvor der er plads til at tage initiativ

  • Har erfaring med E-conomic og Corpay (eller er hurtig til at lære nye systemer og synes det er spændende at arbejde digitalt)

  • Har en stærk forståelse for regnskab og erfaring fra driften på et operationelt niveau

  • Kan begå dig på både dansk og engelsk i skrift og tale på dialog niveau

  • Har lyst til at arbejde i en virksomhed præget af vækst, kreativitet og en uformel tone

Hvordan søger du?

Stillingen er fuldtid, og vi ser gerne, at du kan starte hurtigst muligt. Interviews afholdes løbende. 

Hvis du er ÅBENs nye Account & Payroll Coordinator, så send din ansøgning og CV til applications@aabenbryg.dk og fortæl os, hvorfor du er den rette til rollen (vi accepterer både danske og engelske ansøgninger).